21 Şubat 2014 Cuma

LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ BAKIM YAĞI

Önce bloggerlardan görüp almaya karar verdiğim bu yağı 3 haftaya yakındır kullanıyorum.İlk duyduğumda acaba diğer yağlar gibi ağırlık yapar mı ? ya da saçımı yağlandırır mı ? diye bir çok kişi gibi tereddüt ettim.Ancak zaten vaadleri arasında bulunan saçı ağırlaştırmaz sloganı gerçekmiş.
Saçınızı yıkmadan evvel ayrı,yıkadıktan sonra ayrı ,şekil verirken ayrı kullanarak bir kaç ürün kullanacağınıza tek ürün ile işinizi halledebiliyorsunuz.
Kokusunu es geçemeyeceğim arkadaşlar..Çok yoğun olmamakla birlikte hoş bir çiçek kokusu sizi cezbedecektir.Saçınıza kattığı yumuşaklık ve parlaklıkta sizi ayrı mutlu edecektir.
Ben ki saçları için çok dikkatli biriyim ve ilk kez bir ürünü bu kadar çevreme söyleyip faydalanmalarını sağlamak istiyorum :) Reklamını yapmıyorum.İşime yaradı saçlarına ayrı özen gösterenler için tavsiye ediyorum..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder